Κύριο Μενού:
|
Η Χαρούλα
Σταθοπούλου, Διευθύντρια του Εργαστηρίου «Μελέτης Μαθηματικού Γραμματισμού σε Τυπικά και Άτυπα Πλαίσια», είναι
Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) του Πανεπιστημίου
Θεσσαλίας με γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική των Μαθηματικών», και Αντιπρόεδρος
στην Επιτροπή Ερευνών του ΠΘ. Σπούδασε Μαθηματικά στο Μαθηματικό Τμήμα του
Πανεπιστήμιο Αθηνών και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική
και Μεθοδολογία των Μαθηματικών στο ίδιο Πανεπιστήμιο, καθώς και στην
Κοινωνική Ανθρωπολογία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου
(ΤΕΠΑΕΣ) επίσης εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στην περιοχή της
Διδακτικής των Μαθηματικών και ειδικότερα στο πεδίο των Εθνομαθηματικών.
Στα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται: τα Εθνομαθηματικά
και γενικότερα η διερεύνηση κοινωνικοπολιτισμικών
παραγόντων στη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εντός και εκτός
σχολείου—σε τυπικά και άτυπα πλαίσια, σχολικός μαθηματικός γραμματισμός και ευρύτεροι γραμματισμοί,
(Μαθηματική) εκπαίδευση και ευπαθείς ομάδες (π.χ. Ρομά,
νεαροί κρατούμενοι), η γλώσσα στη διδασκαλία των μαθηματικών, η κουλτούρα
στην τάξη των Μαθηματικών (κοινωνικοπολιτισμικές
αλληλεπιδράσεις). Περισσότερες από 130 εργασίες της έχουν δημοσιευθεί σε
διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά. Επίσης είναι συγγραφέας του
Βιβλίου “Εθνομαθηματικά: διερευνώντας τις
πολιτισμικές διαστάσεις των Μαθηματικών και της Μαθηματικής Εκπαίδευσης”. |
|
Η Ελένη
Γκανά είναι επίκουρη καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής στο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Έκανε τις μεταπτυχιακές της σπουδές (Μaitrise, DEA)
στα Πανεπιστήμια Sorbonne III και Sorbonne I και υποστήριξε τη διδακτορική της διατριβή στο
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα και το
συγγραφικό της έργο αφορούν ζητήματα γραμματισμού
εντός και εκτός σχολείου, το ρόλο της γλώσσας στα μαθηματικά/σχολικό γραμματισμό, τη διδασκαλία/μάθηση σε τάξεις πολυγλωσσίας
και πολυπολιτισμικότητας. |
|
Τσίτσος
Βασίλης μαθηματικός της
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (2017).
Μεταπτυχιακή εξειδίκευση στις σύγχρονες τεχνολογίες για την κατάρτιση επιμορφωτών
στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
πρόγραμμα Ε42 του Πανεπιστημίου Αθηνών. Μεταπτυχιακό από τον Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
(2005). Είναι συγγραφέας περισσότερων από 30 επιστημονικών δημοσιεύσεων που σχετίζονται
κυρίως με το σχεδιασμό τεχνολογικά βασισμένων μαθησιακών περιβαλλόντων.
Εργάστηκε σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης καθώς και
σε Πανεπιστημιακά Κέντρα
Εκπαίδευσης ως επιμορφωτής των ΤΠΕ για τη διδακτική
των μαθηματικών(2003-2019). Συμμετείχε ως μέλος στην «Ομάδα Ανάπτυξης της
Εκπαιδευτικής Πύλης» του ΥπΕΠΘ. (2002-04). Διετέλεσε μέλος της Επιτροπής
Εμπειρογνωμόνων σε Εκπαιδευτικά και Παιδαγωγικά θέματα του ΥπΕΠΘ /
ΕΑ.ΙΤΥ (2004-2011). vtsitsos@sch.gr |
|
Η Παναγιώτα
Κοταρίνου είναι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού
Έργου Μαθηματικών. Είναι διδάκτωρ του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής
του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια με εισηγήσεις που
αφορούν στην αξιοποίηση των τεχνών και της ιστορίας στη διδασκαλία των
Μαθηματικών, ενώ εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά. |
|
Η Βασιλική
Χρυσικού είναι κάτοχος Πτυχίου Μαθηματικών από το Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Μεταπτυχιακού στα "Σύγχρονα Περιβάλλοντα
Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού" από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Είναι επίσης κάτοχος Μεταπτυχιακού στην «Ειδική Αγωγή» από το Πανεπιστήμιο
Μακεδονίας και Διδακτορικού στη Μαθηματική και Ειδική Εκπαίδευση από το
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Είναι καθηγήτρια μαθηματικών μαθητών με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (από το 2008). Έχει
εργαστεί ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ) στο Μεταπτυχιακό
«Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα
Προφορικού και Γραπτού λόγου» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
(2017-2019). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα βρίσκονται στους τομείς της
μαθηματικής εκπαίδευσης, της ειδικής εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης ευάλωτων
ομάδων, κ.λ.π. |
|
Η Σωτηρία
Καλμπένη είναι γλωσσολόγος και υποψήφια
διδάκτωρ εφαρμοσμένης γλωσσολογίας. Έχει διδακτική και ερευνητική εμπειρία
στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες,
μετανάστες/ριες, Ρομά και
κρατούμενους. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην
κοινωνιογλωσσολογία, την πολυγλωσσία, τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης
/ ξένης γλώσσας σε ευάλωτες ομάδες και την εκπαίδευση στις φυλακές. |
|
Η Ζαφείρα Μπσλαμπανίδου
είναι κάτοχος πτυχίου του Μαθηματικού Τμήματος του Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής
Εκπαίδευσης της Παιδαγωγική Σχολής Φλώρινας. Επίσης κατέχει μεταπτυχιακό
τίτλο σπουδών από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και μεταπτυχιακό τίτλο στη
Διδακτική των Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Τα κύρια
ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στη σύνδεση του φύλου με τα σχολικά
Μαθηματικά καθώς και στη διδασκαλία των μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση. Εργάζεται ως Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Δυτικής Μακεδονίας. |
|
Ο Κατσιγιαννάκης
Βαγγέλης είναι κάτοχος Πτυχίου Μηχανικού Η/Υ και Μεταπτυχιακού
"Επιστήμη και Τεχνολογία Υπολογιστών, Τηλεπικοινωνιών &
Δικτύων" από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Είναι καθηγητής προγραμματισμού,
στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση από το 2012 και
Υποψήφιος Διδάκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου
Θεσσαλίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα βρίσκονται στους τομείς της
ηλεκτρονικής μάθησης και της παιχνιδοποίησης της
ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής. Έχει δημοσιεύσει αρκετά
άρθρα σε ελληνικά συνέδρια αλλά και διεθνή περιοδικά. |
|
Ο Γεώργιος
Κυριακόπουλος είναι κάτοχος προπτυχιακού τίτλου στην Παιδαγωγική
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), M.Ed στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση (Open University London) και M.Sc στη Διδακτική
και Μεθοδολογία των Μαθηματικών (Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο
Αθήνα, Τμήμα Μαθηματικών). Επίσης, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Πιστοποιητικού
στην Εκπαίδευση (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης),
Πιστοποιητικού στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, Πιστοποιητικού Διαπολιτισμικής
Εκπαίδευσης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου) και Πιστοποιητικού Ειδικής Αγωγής
(Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας). Είναι σήμερα υποψήφιος διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλίας και μέλος του Εργαστηρίου Μελέτης Μαθηματικού Γραμματισμού.
Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τα Προγράμματα Σπουδών και
την πολιτισμική ετερότητα: Ένα μαθηματικό πρόγραμμα σπουδών που απευθύνεται
σε μαθητές των Ρομά. Εργάζεται ως δάσκαλος σε
δημοτικά δημόσια σχολεία από το 2008. |
|
Η Ειρήνη
Κουλέτση του Νικολάου γεννήθηκε στη Νότιο
Αφρική και σπούδασε στην Ελλάδα. Αποφοίτησε από το τμήμα Μαθηματικών του
Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάποια χρόνια μετά απέκτησε μεταπτυχιακό δίπλωμα
ειδίκευσης στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών από το Εθνικό και
Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2019 είναι Υποψήφια Διδάκτωρ του Παιδαγωγικού
Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Στο παρελθόν έχει
εργαστεί ως επιμορφώτρια Τ.Π.Ε. στην εισαγωγική
επιμόρφωση Α΄ επιπέδου των εκπαιδευτικών, στην επιμόρφωση Τ.Π.Ε. Β’ επιπέδου
των Μαθηματικών και στην Εισαγωγική
Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 επιπέδου)
Μαθηματικών, Οικονομολόγων και καθηγητών Πληροφορικής τόσο σε δια ζώσης
προγράμματα όσο και σε μικτά. Τα τελευταία χρόνια συμμετέχει σε εργαστήρια ως
επιμορφώτρια καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
που αφορούν STE(Α)M προγράμματα. Έχει
συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε αρκετά Συνέδρια, Ημερίδες και Συμπόσια τόσο στην
Ελλάδα όσο και σε κάποια Διεθνή. Μιλάει άριστα Αγγλικά, και γνωρίζει μέτρια
Γαλλικά. Έχει διδάξει σχεδόν σε όλους τους τύπους σχολείων της Δευτεροβάθμιας
Γενικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, ως ωρομίσθια & αναπληρώτρια ως
καθηγήτρια Πληροφορικής και Μαθηματικών και στη συνέχεια με μόνιμο διορισμό
ως καθηγήτρια Μαθηματικών. Τα τελευταία χρόνια υπηρετεί επι
θητεία σε παράταση στο Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο. |
|
Ιωάννης
Φόβος, μαθηματικός
(απόφοιτος του Μαθηματικού τμήματος των Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου
Πατρών, 1986) με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με τίτλο: «Σύγχρονα
Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού» του Παιδαγωγικού
Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Π.Θ.) (2009).
Σήμερα είναι Υπ. Διδάκτορας στο
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής (Π.Τ.Ε.Α) του Π.Θ., μέλος του
Εργαστηρίου Μελέτης Μαθηματικού Γραμματισμού του
Π.Τ.Ε.Α του Π.Θ. και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη
δημιουργία εναλλακτικών προγραμμάτων σπουδών στη διδασκαλία των μαθηματικών
σε νεαρούς κρατούμενους μέσα από μια κοινωνικοπολιτισμική
προοπτική. Επίσης, διδάσκει μαθηματικά σε γυμνάσια που λειτουργούν μέσα σε
Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων από το 2002. (ifovos@uth.gr) |
|
Η Μαρία Καραζάνου είναι ερευνήτρια, εκπαιδεύτρια
θεάτρου και σκηνοθέτης.
Αποφοίτησε στο το τμήμα Διεθνών και
Ευρωπαϊκών, Πολιτικών σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και από τη Δραματική σχολή ‘Μοντέρνοι
Καιροί’ ενώ ειδικεύτηκε στην εκπαίδευση του θεάτρου και τα ανθρώπινα
δικαιώματα στο UCL όπου ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό τμήμα: Social Justice in Education με διάκριση:
https://www.academia.edu/9817849/B_L_AME_Offenders_A_critical_theatre-based_inquiry_into_offenders_experience_identity_and_desistance_from_crime Εργάστηκε
στον οργανισμό “Catch22” στο Λονδίνο όπου πραγματοποίησε έναν ετήσιο κύκλο
θεατρικής εκπαίδευσης με στόχο την επανένταξη πρώην κρατουμένων. Επίσης,
δίδαξε εκπαιδευτικό δράμα και θεατρική αγωγή στο εναλλακτικό σχολείο ‘The Complete Works’ στο Λονδίνο, έναν εκπαιδευτικό οργανισμό
που προωθεί την ένταξη παιδιών και εφήβων με παραβατική
συμπεριφορά. Στην
Ελλάδα συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο
Θεσσαλίας ως σκηνοθέτης/ εκπαιδεύτρια της θεατρικής ομάδας του Πανεπιστημίου
αλλά και ως εμψυχώτριας της θεατροπαιδαγωγικής
ομάδας- μιας ομάδας αποτελούμενης από φοιτητές των παιδαγωγικών τμημάτων που
ως κύρια δράση είχε τις θεατροεκπαιδευτικές
επισκέψεις σε οργανισμούς και δομές που προωθούν την επανένταξη ευάλωτων
πληθυσμών (Ε.Κ.Κ.Ν. Κασσαβέτειας, Κέντρο στήριξης Ρομά,
Ορφανοτροφείο Βόλου). Ανάμεσα στις δράσεις τις θεατρικής ομάδας του
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ήταν και η διοργάνωση και παρουσίαση της παράστασης ‘Ονειρο Καλοκαιρινής Νύχτας’ μέσα στις φυλακές Κασσαβέτειας, με τη συμμετοχή 120 κρατουμένων, τον Ιούλιο
του 2018. Η Μαρία Καραζάνου παραδίδει εθελοντικά μαθήματα θεάτρου στους
νέους του Ε.Κ.Κ.Ν. Κασσαβέτειας από το Μάρτιο του 2018 και στο ΕΚΚΝ Βόλου
από το Σεπτέμβριο του 2019. Το καλοκαίρι του 2018 εργάστηκε στο θερινό
σχολείο των φυλακών Κασσαβέτειας ως Θεατροπαιδαγωγός, ενώ από τον Μάιο του 2018 συνεργάζεται
με το Κ.Π.Ι.Σ.Ν. για τη δημιουργία και εμψύχωση ενός θεατρικού εργαστηρίου
που απευθύνεται σε γυναίκες πρώην κρατούμενες, με σκοπό την εμψύχωση και
στήριξή των μελών της ομάδας στη διαδικασία επανένταξης. |